“Perspektiva kupca je realnost Vaše kompanije.“
Kate Zabriskie
Ukoliko želite da objektivno sagledate poslovanje Vaše organizacije i Vaših zaposlenih kroz oči Vaših kupaca ili proverite u kojoj meri Vaši zaposleni slede standarde Vaše kompanije pravi način za to je mystery shopping ili tajna kupovina.
Mystery shopping ili tajna kupovina je metoda putem koje se edukovni tajni kupci na zahtev određenog preduzeća postavljaju u ulogu potencijalnih ili redovnih kupaca i pri tom prema unapred određenim kriterijumima detaljno i objektivno mere kvalitet usluge te kompanije sa ciljem poboljšanja kvaliteta. Na taj način tajna kupovina rukovodstvu kompanije obezbeđuje detaljnu procenu rada zaposlenih, ali i identifikovanje snaga i slabosti zaposlenih u prodaji proizvoda ili pružanju usluga. Na osnovu toga se kasnije mogu kreirati ciljani programi edukacije, dizajnirati ciljane intervenicije ili odabrati najadekvatnije strategije koje bi omogućile napredak u visini prodaje, kvalitetu usluge i zadovoljnije kupce Vaše kompanije.
Centar za komunikaciju BJANKO može Vam pomoći da steknete sliku Vaše kompanije onako kako je vide kupci kroz organizaciju mistery shoppinga. Rezultati mystery shoppinga će Vam pomoći da definišete konkretniju strategiju za unapređenje kvaliteta usluge ili ciljano organizujete neophodnu edukaciju i trening za svoje zaposlene.