“Kada ste u konfliktu sa nekim, postoji jedna stvar koja može odrediti da li će Vaš odnos oslabiti ili ojačati. To je Vaš stav.”
Vilijam Džejms
Možda i ne možemo da biramo sa kime ćemo raditi, ali ono što možemo jeste da naučimo kako ćemo raditi sa onim sa kojima smo svakodnevno u kontaktu. Treninzi na teme razrade konflikata su namenjeni svima koji se svakodnevno susreću i rade sa ljudima koji su ponekad ljuti i frustrirani, prezahtevni, izmanipulisani i zabrinuti i sa kojima ste ponekad uđe konfliktnu situaciju. Odgovori kako rezrešite na efikasan način konflikt i kako unaprediti odnose sa ljudima i veštine komunikacije, postoje, treba ih naučiti koristiti.
Edukacija na ovu temu Vam može doneti:
Uobičajeno je da smo ponekad u konfliktu, a isto tako da ponekad i ne prepoznajemo da smo u konfliktu. Uviđanje problematičnih relacija za svoje saradnike i njihovo pravovremeno otklanjanje doprinosi lojalnosti i zadovoljstvu svakog člana tima. Učestvovanjem na ovom seminaru možete naučiti da prepoznate različite faze konflikata, da uočite mogućnosti delovanja i savladate konkretne alate za delovanje u svakoj od faza. Naučite kako da razvijete širok spektar veština za razrešavanje konflikata.
Ključni ljudi su često oslonac cele organizacije. Kada je teško uskladiti potrebe ključnih ljudi i ljudi koji su nosioci posla potrebno je raditi na balansu želja i potreba što može biti dug i zahtevan proces. Kako da što efikasnije razrešite konflikt, prepoznate brojne alternative za reagovanje u potencijalno konfliktnoj situaciji, i unapredite svoje odnose sa ljudima i odnose svojih ljudi možete saznati na ovom seminaru.
Klijent treba da bude zadovoljan jer je to jedini put ka dugoročnoj saradnji. Kako od nezadovoljnog klijenta načiniti saveznika u poslu i kako prevazići prepreke koje se javljaju u radu sa teškim klijentima? Na ovom seminaru naučite kako da prepoznajte namere klijenata i predupredite potencijalne teškoće u sklapanju saradnje. Naučite različite stilove ponašanja i uvežbajte praktične veštine prevazilaženja rada sa teškim ljudima i konfliktnim situacijama.