Prava umetnost u komuniciranju je ne samo reći pravu stvar na pravom mestu, već ostaviti neizrečenu pogrešnu stvar u izazovnom momentu za to”
Doroti Nevil
Efikasna komunikacija je od suštinskog značaja za svaki odnos, pogotovo poslovni. Uspeh u prodaji i servisu, direktno zavisi od veština komunikacije. Menadžeri moraju biti visko kompetentni kada je o komunikaciji reč. Timovi, koji su ključni element svake organizacije, formiraju se upravo kroz komunikaciju, a njihova efikasnost neposredno zavisi od veština komunikacije. Iz svega ovoga se vidi da bez efikasne komunikacije nema uspeha.
Pa iako smo uvereni da ga koristimo svakoga dana, uspešno komuniciranje zapravo zahteva napor, zalaganje i učenje. Upravo to ovaj seminar nudi različitim strukturnim nivoima kompanije – učenje, vežbanje, i otkrivanje tajni uspešne komunikacije prilagođeno je različitim obrazovnim profilima i zanimanjima. Takođe se naglasak stavlja na komunikaciju u horizantalnoj i vertikalnoj hijerarhijskoj ravni.
U današnjem poslovnom svetu gotovo je nemoguće ostvariti uspeh bez efikasne komunikacije. Efikasnost timova, kompetentnost menadžera, uspeh u prodaji i drugi elementi Vaše organizacije, direktno su uslovljeni osnovnim komunikacijskim veštinama koje ovaj trening pruža. Savladajte veštine koje Vam omogućuju da uspostavite kvalitetan dijalog, razumete neverbalne poruke, naučite da aktivno slušate i postavljate pitanja koja će Vas dovesti do odgovora.
U poslovnim kontaktima veština komuniciranja obezbeđuje preimućstvo nad konkurencijom i osiguraće mesto na tržištu. Kako da svoje veštine podignete na nivo koji će Vam omogućiti da lako predstavite Vaše ciljeve, argumentujete Vaše potrebe i dođete do željenog uspeha? Ovaj trening predstavlja pravi izbor ukoliko želite da unapredite komunikacijske veštine Vaših zaposlenih i podignete ih na sledeći nivo, što svakako vodi do pozitivnih rezultata za Vas i Vašu organizaciju.
Uspešna komunikacija zahteva ulaganje kontinuiranog napora, zalaganja i učenja. Asertivni stil komunikacije omogućava da dođete do željenog cilja jednostavnije i brže u odnosu na druge stilove komunikacije. Učestvovanjem na ovom seminaru naučite da uočavate kada i u kojoj situaciji koristiti određeni stil komunikacije.
Način na koji Vaši zaposleni komuniciraju i ophode se prema klijentima, predstavlja sliku Vaše organizacije. Edukativni trening iz efikasne eksterne komunikacije Vam pruža mogućnost za razvoj znanja i veština neophodnih za komunikaciju sa postojećim i budućim saradnicima na način koji može doprineti Vašem poslovanju i imidžu organizacije.