“Postoji samo jedan šef – KUPAC. I on može da otpusti sve iz kompanije – od direktora, pa sve nadole, jednostavno trošeći svoj novac na nekom drugom mestu.”
Sam Walton
Ključ uspeha savremenih kompanija nalazi se u rukama mušterija!
Zbog toga je sposobnost razumevanja iskustva Vaših kupaca, kao i prilagođavanje Vaših usluga kupcu upravo mera Vašeg uspeha. Nema sumnje da oni koji zaista znaju da osluškuju tržište imaju enormnu prednost u odnosu na konkurenciju. Danas više nego ikada imate mnogo šta da čujete od Vaših kupaca i to iskoristite kako biste im prilagodili svoje proizvode i usluge, održali njihovu lojalnost, ali i ciljano privukli nove kupce i tržišta.
Tim Centra za komunikaciju “Bjanko” može Vam biti saveznik u ovom procesu kroz kreiranje i realizaciju istraživanja analize zadovoljstva kupaca putem intervjuisanja ili anketa.
Ovakva vrsta istraživanja podrazumeva:
Na taj način Vam ova vrsta usluge Centra za komunikaciju “Bjanko” može pomoći da Vaše inicijative na poboljšanju kvaliteta proizvoda ili usluga budu zasnovane i da Vas izvesnije vode ka uspehu.