“Svaki veliki biznis izgrađen je na prijateljstvu.”
JC Penney
Pokazalo se da je za uspešno poslovanje neophodno uzeti u obzir zadovoljstvo svih interesnih grupa sa kojima su preduzeća u kontaktu, tj. osvestiti ideju o međusobnoj zavisnosti kompanija u ovim odnosima i potrebe da zadovoljstvo postoji sa obe strane. Gubici nastali kao posledica nezadovoljstva u ovakvim partnerskim odnosima mogu biti podjednako pogubni za poslovanje Vaše kompanije kao što su gubici nastali izgubljenim delom tržišta ili kupaca.
U cilju negovanja partnerskog odnosa sa dobavljačima i drugim interesnim grupama Vaše kompanije tim Centra za komunikaciju može Vam biti kvalitetan saradnik i obaviti istraživanje i analizu zadovoljstva dobavljača i drugih interesnih grupa koje su relevantnte za Vaš biznis.
Forma i način sprovođenja ovakvih istraživanja određuje se prema potrebama Vaše kompanije i konkretnog odnosa sa dobavljačem ili nekom drugom organizacijom čiji stav je od važnosti za poslovanje Vaše kompanije.
Iskoristite priliku; negujte odnose sa poslovnim saradnicima jer to je način da Vaš biznis postane „veliki biznis“.